Sampai jerk kat opis pg nie saya terus online berita harian. Tajuk utama masih berkisar mengenai serangan Israel jahanam ke atas Palestin. Aduhhh...sedih+geram+sakit hati membace berita yg dipaparkan. dalam hati terdetik, semakin ramai manusia berjiwa binatang di akhir zaman ini. Bila menjenguk email pula, inbox dihujani dengan komplot2 utk memboikot rejim Zionis itu juga. Tertarik utk meneliti senarai barangan dan syarikat yang dikhabarkan menjadi penaja kewangan utama bagi Israel dalam peperangan ini. Subhanallah..antaranya terdapat juga barangan yang begitu kerap saya gunakan dan sehingga kini masih menjadi kepentingan dalam urusan harian saya. McDonald, coca cola, huggies, disney, kotex, sanex, maybelline, nestle..aduh..rupa-rupanya secara tidak sengaja duit saya turut menyumbang ke atas kematian beratus-ratus (kini menjejak ribuan) saudara seislam saya di Palestin sana (walaupun jumlahnya tidaklah seberapa). Termenung dan cuba menanam tekad bahawa mulai sekarang, saya akan sedaya upaya cuba untuk mengelakkan daripada membeli dan menggunakan barangan2 tersebut setidak-tidaknya sehingga rezim terzalim tersebut menghentikan serangannya dan membebaskan Palestin. Berjayakah saya? InsyaAllah..semoga Allah membantu saya dalam usaha dan sumbangan kecil saya ke arah tersebut. BER-U-SA-HA-LAH!!!Wednesday, January 14, 2009
Israel jahanam!!!!
Sampai jerk kat opis pg nie saya terus online berita harian. Tajuk utama masih berkisar mengenai serangan Israel jahanam ke atas Palestin. Aduhhh...sedih+geram+sakit hati membace berita yg dipaparkan. dalam hati terdetik, semakin ramai manusia berjiwa binatang di akhir zaman ini. Bila menjenguk email pula, inbox dihujani dengan komplot2 utk memboikot rejim Zionis itu juga. Tertarik utk meneliti senarai barangan dan syarikat yang dikhabarkan menjadi penaja kewangan utama bagi Israel dalam peperangan ini. Subhanallah..antaranya terdapat juga barangan yang begitu kerap saya gunakan dan sehingga kini masih menjadi kepentingan dalam urusan harian saya. McDonald, coca cola, huggies, disney, kotex, sanex, maybelline, nestle..aduh..rupa-rupanya secara tidak sengaja duit saya turut menyumbang ke atas kematian beratus-ratus (kini menjejak ribuan) saudara seislam saya di Palestin sana (walaupun jumlahnya tidaklah seberapa). Termenung dan cuba menanam tekad bahawa mulai sekarang, saya akan sedaya upaya cuba untuk mengelakkan daripada membeli dan menggunakan barangan2 tersebut setidak-tidaknya sehingga rezim terzalim tersebut menghentikan serangannya dan membebaskan Palestin. Berjayakah saya? InsyaAllah..semoga Allah membantu saya dalam usaha dan sumbangan kecil saya ke arah tersebut. BER-U-SA-HA-LAH!!!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
takbiiiiiiiirrrrrrrr!
ReplyDeletekomen ari ni...shafod kata bar kod brg si israel tu mula dgn #729...dan jgn beli kt TESCO! beli je kt kedai muthu or ah seng ke si temah leha tempe tu!!!
ReplyDelete